Friday, 5 September 2014

TESTIMONI MEALSHAKE SHAKLEE

Mealshake Shaklee ni memang terbaik sangat..Kenapa?Sebab anak saya Aisyah Humairaa' tu dah guna dari umur satu tahun lagi dan memang saya berpuas hati dengan kesan Mealshake terutamanya sebab Aisyah jarang diserang demam atau selsema, dengan izin Allah jua..=)

Ada customer yang bgtahu anak dorang tak minum any sort of dairy product, susah nak dipujuk. Haa..ada jalan penyelesaiannya. Untuk kanak2 setahun keatas antara produk yang disyorkan ialah Mealshake. Mealshake ni sedap sangat. bukan sahaja kanak2, orang dewasa pun boleh minum Mealshake ni.Mealshake ni rasa vanilla,haruslah sedap. Aisyah punya stail minum ialah saya campurkan kedalam susu yang Aisyah selalu minum perisa coklat, jadi triple sedaplah kan air tu.Nyum nyum..kadang2 kalau tak letak Mealshake dalam susu Aisyah dia boleh perasan dan tanya kenapa tak letak susu putih dalam susu coklat dia heee..very d good gal Cik Aisyah Tomey nih..=)

Okay tadi dah bagitahu yang Aisyah jarang diserang demam,selsema etc kan..yang saya perati juga,kalo Aisyah demam atu sakit, cepat je nak recover, jarang nak meleret-leret banyak hari..Alhamdulillah sangat-sangat..Kelebihan Mealshake bukan itu sahaja, terdapat banyak lagi khasiat yang akan anda dan anak anda perolehi jika minum Mealshake ni. Kalau nak tahu Mealshake ibaratnya macam multivitamin dalam bentuk liquid sebab kandungan Mealshake ni sahaja terdapat 16 jenis vitamin dalamnya.Haa bayangkanlah betapa untungnya kalau minum Mealshake ni,memang insyaAllah badan akan rasa sihat bertenaga dan fresh je gitu...saya pun minum Mealshake jugak dicampur dengan ESP, memang kebabom sangat heee..yang itu saya akan sharekan pulak testimoni saya di lain entry nnti ya..Sepanjang bulan ini saya akan kongsikan dengan anda semua khasiat Mealshake dan Collagen Powder beserta testimoni-testimoni customer saya. So, stay tune okes..Tata..=)
Mealshake Shaklee Miri Sarawak
Mealshake Shaklee, BUY 3 FREE 1

Testimoni Shaklee Mealshake Sarawak
Aisyah pengguna Mealshake Shaklee semasa berumur 3 tahun

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee Miri Sarawak, Brunei, Malaysia, Indonesia, China & Taiwan Jika anda berminat untuk membeli product Shaklee, boleh hubungi saya di: Email- wawashaklee@gmail.com Sms/Whatsapp - 017-2595032 Facebook - Wawa Eshoppe dan Kedai Puan Comel. Salam Hormat.

No comments:

Post a Comment