Wednesday, 6 February 2013

MENJANA INCOME SAMPINGAN BERSAMA SHAKLEE


Salam sejahtera buat pembaca budiman,


Saya merupakan seorang Pensyarah universiti dalam bidang undang-undang. Kalau nak ikutkan, gaji bulanan untuk diri,anak dan keluarga alhamdulillah lebih dari cukup. Suami saya pula Engineer Petronas Carigali. Tapi, kenapa saya masih pilih nak ber 'SHAKLEE' kalau gaji saya dan suami dah mencukupi. Jawapannya, saya nak harta lebih supaya saya boleh bayar zakat lebih, supaya saya boleh buat banyak kebajikan dengan duit yang saya dapat. Lagipun, bonus yang Shaklee bagi sangat adil dan berbaloi dengan usaha kita. Alhamdulillah, dengan bonus tambahan 4 angka dari Shaklee saya boleh guna duit tu untuk buat macam2 lagi. Best sangat2!!!Dalam Shaklee kita ada peluang untuk dapat CASH, CAR DAN CONVENTION(PERGI MELANCONG PERCUMA ATAU UMRAH UNTUK YANG MUSLIM) Apa yang saya lakukan hanyalah share tentang kebaikan produk yang saya guna. Takkan anda nak tengok saya sorang je dapat bonus tambahan bulan2 on top of gaji bulanan saya tu.Hatta RM10 pun takde org yang nak bg kita percuma. Kena bekerja keras!!Ye saya buat Shaklee part-time dan saya mmg bekerja untuk dapat bonus, bukan goyang kaki,click sana sini dan dapat duit senang2. Konsepnya, saya bekerja sambilan dan Shaklee bayar bonus.


So, kalau ada yang berminat nak berjinak-jinak buat biz tapi tak tahu nak buat biz apa, PM saya untuk saya guide cara2 untuk berjaya dalam biz Shaklee. Kalau anda tak bertindak untuk ubah hidup anda walaupun hanya untuk dapat bonus RM200 sebulan,anda mmg akan sentiasa terkebelakang dulu kini dan selamanya. Jom mula biz Shaklee dengan saya jom!!!Salam Hormat dan Selamat Malam.




 Jika anda berminat untuk membeli product Shaklee, boleh hubungi saya di: Email- wawashaklee@gmail.com Sms/Whatsapp - 017-2595032 Facebook - Wawa Eshoppe dan Kedai Puan Comel. Salam Hormat.

No comments:

Post a Comment