Friday, 4 January 2013

IBU MERTUAKU JATUH CINTA DENGAN VIVIX..

Ni lah rupa Vivix ni, bukan jatuh cinta sembarangan yer. Jatuh cinta dengan Cik Vivix yang sangat AWESOME & POWER ini. Vivix ni rasanya macam Ribena yang pekat. Masam-masam manis. Memang pekat likat. Sebab tu POWER.
 
Ibu mertua saya ni ada mengalami sakit-sakit lutut, kalau solat tu kadang-kadang part nak bangun dari sujud tu lah yang paling mencabar. Saya dah banyak dengar cerita yang kebanyakan warga emas ni memang selalu mengadu sakit lutut atau ada masalah sendi. Kesian tengok kadang2 ada yang duk mengurut-urut kaki sambil mengeluh kesakitan. Kebanyakan mereka akan sapu minyak angin atau minyak gamat dan segala macam minyak lagi. Baik sekejap, nanti sakit, sapu minyak lagi. Aduh, kesian kan...
 
Berbalik kepada cerita Ibu mertua saya yang menggunakan Cik Vivix ni secara istiqamah, makanya hasilnya juga memberansangkan. Sebulan selepas menggunakan Cik Vivix, Ibu mertua saya cakap "Alhamdulillah, sakit lutut mak ni dah hilang, dengan izin Allah jugaklah, tapi mak memang dok amlkan Vivix ni.." Seronok kan dengar Ibu kita sihat. Tambah-tambah lagi bila Ibu mertua saya memang dah jatuh cinta dengan Cik Vivix ni sehingga sekarang masih menggunakannya. Ibu saya pula, tiada masalah lutut tetapi selepas menggunakan Vivix, ESP dan Osteomatrix, ibu saya juga merasa lebih sihat dan bertenaga. Memang mengujakan bila kita dapat berbakti kepada ibubapa kita dengan cara begini. Yelah, nak jaga mereka 24 jam mmg dah impossible sebab duduk jauh, jadi sebagai anak2 kita perlu pastikan kesihatan dan keperluan mereka terjaga setiap hari. Ingat ya, tiada istilah rugi jika kita berkongsi rezeki atau melabur duit untuk ibubapa. Malahan rezeki kita akan berganda-ganda dan sentiasa melimpah-ruah.
 
Cik Vivix ni memang POWER, ditambah dengan warna yang SEKSI merah gitu, memang MENGANCAM. So apa khasiat Cik Vivix ni ya??
 
Antara khasiat Cik Vivix ni ialah anti-aging. Ia melambatkan proses penuaan. Kalau anda berusia 30an atau 40an yang ingin kelihatan cantik muda seperti ketika zaman gadisan dulu. Cik Vivix adalah solutionnya. Cik Vivix juga berkesan untuk sesiapa yang ada masalah sendi macam Ibu mertua saya yang sakit lutut tu kan. Fungsi Cik Vivix ni ialah ia memperbetulkan DNA badan. Harganya memang agak mahal tetapi berbanding dengan kesan yang anda alami memang berbaloi.
 
Yang paling penting, anak-anak diluar sana, jikalau ibu ayah anda ada sakit2 lemah sendi tu, dapatkan Cik Vivix ni untuk kesihatan masa tua mereka. Gembirakan mereka sebelum terlambat. Kalau tidak berkemampuan sendiri, ajak adik abang kakak kita sekali share duit untuk beli pada ibu atau ayah kita. Pahala menggembirakan hati mereka, redha Allah jualah yang mengiringi perjalanan hidup kita.
 
Jika anda berminat untuk menghadiahkan Cik Vivix kepada ibu atau ayah anda, boleh hubungi saya di wawashaklee@gmail.com atau sms saya di 017-2595032. Salam Hormat.
 

No comments:

Post a Comment