Saturday, 12 November 2011

BEST SELLER!! ENERGIZING SOY PROTEIN.LAZAT DAN BERKHASIAT..=)

Salam Mesra dan Salam Sihat. Buat apa anda hari ni? Saya hari ni bosan sikit sbb duduk di rumah jer.Almaklumlah, suami saya sibuk ke sana sini bnyk urusan yg nak diselesaikan.Malam, baru keluar ke pasar malam jalan2.Saja ambil angin sbb kat rumah takdak angin hehehe. Apakah?

Ok lah sebelum saya merapu lagi lama, jom saya perkenalkan satu lagi produk Shaklee yang best iaitu nama manjanya ESP!!Energizing Soy Protein.Mmg best minuman protin soya ni, saya setiap hari bancuh dengan air kegemaran saya tak kiralah air sarsi ke, air sirap ke.Sangat sedap di minum sejuk, kalau nak minum panas dengan air suam ok lah tp dgn air panas tu mmg tak boleh sbb akan menyebabkan khasiat protin berkurangan, nanti dah tak berkhasiat kanNow, jom baca, apa khasiat ESP ni dan kenapa ramai yang menggemarinya..=)

Energizing Soy Protein Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia kerana Shaklee telah menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk ini dan ia merupakan  protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik)  yang diproses di bawah suhu rendah. Selain itu, setiap tin 1kg ESP berasal dari 30 kg kacang soya dan ia adalah booster tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam-jam.
 
Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur – tua atau muda.
Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari  susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.
KHASIAT ESP SHAKLEE YANG PALING UTAMA:
1) Kekal Muda, Kulit berseri dan anjal, memulihkan pigentasi
2) Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi
3) Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki

4) Pemberi tenaga segera
5) Memperbaiki Memori 

6) Memekatkan susu ibu (bagi yang breastfeed anak)

7) Baik untuk kuku, rambut dan untuk org2 yang baru pulih dari sakit
Erm, banyak betul khasiat2 ESP ni, berbaloi kalau beli, dengan satu minuman bnyk faedah yang kita dapat.I HEART ESP!!Jadi anda taknak cuba ker? Rugi kalau tak cuba,pasti jatuh cinta nanti dengan ESP ni.Kalau anda nak cuba boleh hubungi saya di wawashaklee@gmail.com atau 017-2595032 Ok.Babai.=)

No comments:

Post a Comment